simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

statuus...

Publicerad 2012-09-10 23:08:00 i Allmänt

Tja tja bloggen ! :)
 
 
Idag har inget hänt,bara pluggat sen jag kom hem...
 Uppgiften idag är att skriva 5 namn och skriva något bra om dom + lägga upp en bild!
 
 
 
 
 
 
 

Hampus Rännar: Snygg, snäll. känner inte så bra och vill gärna träffa :)
 

Patrik Henriksson: Söt, snäll, bäst och min älskade bror <3
 

Ida Kuru: Känner inte så bra, går i samma skola snygg och snäll :)
 

Michaela Hogane: Söt, snygg, snäll, har många minnen från MusT med dig :)
 

Evelyn Silfversten: Söt, snygg, gullig, fin, snäll, saknad, måste bara vara med dig någon dag och min älskade syster!;**<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela