simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

sjuk..-.'

Publicerad 2012-09-04 09:16:23 i Allmänt

 
Tja tja bloggen! :)

sjuuuuk och har varit sen lördag...igår var jag helt död med 40 i feber men idag är jag plötsligt under normal temperatur..
Förkyld och hostar men de klara jag av. Får se om jagorkar på skolan imorgn de vore ju bra så jag inte missar allt som dom gör... Idag drar man nog till stallet och sköter om sin "lilla" polle och sen ridlektion :D Får se hur de går. Tror de blir att hoppa idag eller rida ut :D jaja nu vaknade pappa så man stiger väl upp själv och gör honom sällskap vid frukosten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela