simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

godnatt!

Publicerad 2012-09-08 00:12:24 i Allmänt

tja tja bloggen :)
 
 
Ikväll sover man med bruden på bilden nedan! Imorrn blire att vara med pojkvännen och spela slender ett tag sen mys! hmmm... hade prov idag i svenskan, gick sådär... sen kommer de väl 4 andra prov eftersom jag missade hela veckan i skolan..*suck* nu ska man tvätta ansiktet sen sova!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <33

 

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2012-09-08 00:54:24

vi är snygga <3

Svar: joda <3
Simone

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela