simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

Glad midsommar!! :)

Publicerad 2012-06-22 20:20:19 i Allmänt

Tjatja !=)
 
Glad midsommar på er alla! :)  Idag har jag varit skit sur hela dagen pga att jag har vartit as trött och haft ont i huvudet... igår var jag och min kompis uppe till typ halv 4 och sen skulle vi upp 20 över 6 för att vi skulle hinna med bussen in till stan 20 över 7 och sen ta bussen där ifrån kl 8  till Alvik.  Slocknade tidigt iaf och väcktes av mamma kl 9. Men det var helt klart värt att stiga upp så tidigt för att hinna med bussarna ! Annars har jag inte gjort så mycket annat än legat i sängen och slagget framför tv. Har hackat lite grönsaker och lök till midsommar festen som är på söndag i kyrkan. Sen har vi ätit middag hos farmor och till efterrätt fick vi två kexchoklad var av min farbror! =) Kommer några bilder sen ! Kom på en till sak som har hänt !! Igår fick jag reda på att jag inte kommit in på ridlägret som är nästa vecka för att de inte fanns hästar nog, men idag fick jag veta att dom har tagit in en ny häst som jag ska få rida på... nämligen min hyrhäst som mamma lyckats hyra billigt !! :D så nästa vecka sover man med brudarna i stallet ngn stans och rider varje dag, super kul! =) Nu ska jag dra ut med kompisarna sen packa till lägret! ;)
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3

innan man drar ut! ;)

Publicerad 2012-06-18 06:47:47 i Allmänt

Trollolo! ;)

I helgen har jag inte haft någon dator för jag har varit i min stuga. Det har inte hänt så mycket där, vi har stoppat upp studsmattan och badat lite. I natt har jag inte sovit en blund ! Och då menar jag det. Satt nere i vardagsrummet och såg på tv tills halv 1 sen gick jag upp på rummet och såg på tv där. Klockan var kring halv 5 när jag stängde av tv men då loggade jag in på FB med mobilen och lyssnade på musik till klockan var 5. Då kommer mamma upp och väcker mig och säger att vi ska åka hem nu för att hon var tvungen att jobba... Så då var de bara att stiga upp och sätta sig i bilen. Syrran hade tur som kunde sova i bilen men mamma skulle babbla på om allt mellan himmel och jord, alltså saker som inte ens rör mig. Men jaja... får väl gå och lägga mig nu och försöka sova nåra timmar innan man drar ut! ;)


xoxo Simonee <3

varmt :)

Publicerad 2012-06-16 16:40:29 i Allmänt

Tjenna ;) (syrran)

Idag har jag och syrran varit ute hela dagen. Typ de första vi gjorde var att gå ut och hoppa studsmatta ^^ har varit skit varmt ute så hade bikini på oss :3 sen började de regna så fick låna min kusin shorta för att värma mig ;) tack för de btw! Men nu tror jag att han får tillbaka den åsså går man ut igen ! <3



xoxo Simonee <3

DAGIS!

Publicerad 2012-06-14 17:56:07 i Allmänt

                                                                                    Hääääj! :3


Då har man nyss kommit hem från dagiset! De har varit sommarfest där och eftersom jag gick prao där så fick jag vara med :3 Sjukt snällt. Alla barnen vill leka med äldre så alla flockades runt mig. kulkul :3 Iaf så hade jag grymt kul. Sen åt vi sjukt god mat. De var typ nå kött, pommes med sås :3 Längtar nästan tillbaka till dagis :D Men den tiden är ju tyvärr förbi nu :( hmmm.. får väll göra de bästa av situationen i skolan. Nu ska jag städa huset så inte mamma får psykdamp för att jag och min kompis stökat så mycket när hon sov här :3 Sen tror jag att man ska krypa ner i soffan med lite chips och se på nya filmen jag fick :)




xoxo Simonee <3

Min ekorre!!!

Publicerad 2012-06-13 23:50:25 i Allmänt


Några underbara bilder på min lilla ekorre! ;) Detta är bara för dej (du vet vem du är ;))

Ute med Elin!

Publicerad 2012-06-13 20:36:29 i Allmänt

                                                                             Tjo flöjt! ^^

Då har Elin och jag kommit hem från stan ! Elin köpte ett par shorts och en glass, själv köpte jag bara en ny mascara ^^ Kommr lite bilder sen !



xoxo Simonee <3
 

väntar på killen och bästisen <3

Publicerad 2012-06-13 09:50:00 i Allmänt

Tjena tjena! ;)

Har inte hunnit göra så mycket idag, bara vaknat och käkat lite frukost. Syrran sitter brevid och irriterar som vanligt som ni alla kan se...Tänkte lägga upp några bilder från skolavslutningen sen torsdags. Just nu sittar jag och väntar på killen och bästisen som kommer kring 12 tiden. Sen tror jag att vi drar in till stan för att köpa några nya kläder. Bild kommer senare! ;) hmm... har inte så mycket att skriva om men ikväll kommer bilder från stan m.m. nepp.. nu tror jag att jag ska ta mig en varm dusch sen fixa lite innan dom kommer ! ;)





xoxo Simonee <3

 

Galen ridtur !

Publicerad 2012-06-12 22:13:01 i Allmänt




Tjo flöjt! ^^

Äntligen hemma efter en tuff ridtur ute i skogen ! Skit varmt som vanligt och hästarna vägrade gå pga liiiite vatten -.- såklart hjälpte inte piskan så man fick hoppa av och dra hästarna frammåt för att man skulle komma nån stans...Min lilla häst var ovanligt lat idag så man fick mana på honom rejält. När vi kom ut på en äng blev han såå lycklig av att han fick långa tyglar så han sparkade bakut några gånger :P Han är en riktig vilde ! Efter vi hade travat en stund fick hästarna vila lite och äta på det ovanligt gröna gräset. Efter en stund kom två killar fram till oss och frågade om de var våra hästar och om dom fick prova rida en sväng. De fick dom men när en av  killarna hade ridit en sväng lossade han på sadeln utan att vi märkte något så när jag skulle sitta upp geld sadeln ner på snedden så att jag hamnade under hästen mage ^^ kulkul.. fast dom fick igen sen för när dom skulle gå framför hästen bet han honom i armen. hihi, tror att han läste mina tankar. Han sprang iväg med den andra killen i släptåg och vi kunde lugnt skritta tillbaka i stallet!







xoxo Simonee <3

Tappad bakom en vagn?

Publicerad 2012-06-12 11:11:55 i Allmänt

Hejsan på dejsan! <3

Idag var de nog värsta morgonen EVER! Den börjar med att mamma sliter upp dörren och skriker att jag kommer för sent till skolan (kl var halv 8) sen sliter hon fram kläder och ber mig ta på mig dom. Trött som jag var hade jag ingen aning om att de inte är skola idag så jag gjorde som hon sa... Först när man har gjort sig klar till skolan och precis ska hoppa på cykeln inser man att det är sommarlov... Känns som att man är helt tappad bakom en vagn :/ men jaja... jag gick och la mig igen och somnade om tills nu :)





xoxo Simonee <3

sant <3

Publicerad 2012-06-11 21:55:16 i Allmänt

Hur många gånger vi än bråkar vet du att jag alltid kommer att älska dig. Du är luften jag andas och inte bara de. Du är hela min värld. Du gör alltid mina dagar. Om du inte hade funnits skulle livet inte ha någon mening.
Jag älskar dej :* <3
 

trött!

Publicerad 2012-06-11 20:48:31 i Allmänt

                                                                 


                                                                                        hejhej! <3

Varit med min underbara pojkvän i helgen! Oturligt nog vaknade jag tidigt varje morgon och kunde inte somna om, känns ju som en skön start på sommarlovet ! Lät han sova ut, för så snäll är jag ^^ Nu är man trött och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska hålla mig vaken ett tag till!?








xoxo Simonee <3

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela