simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

friends....

Publicerad 2012-07-30 19:52:42 i Allmänt

Lalla!<3
 
 
Idag har inte hänt så mke!! vaknde kl 7 av mamma som att jag skulle komma ihåg att ta med syrran till fritids... Härligt...:/ När man kom hem somnade man typ direkt och sov en timme medans ludde sov 5... känner mig trött och sjuk och nu kom bästisarna! <3
 

happis!

Publicerad 2012-07-27 13:34:11 i Allmänt

Trolollo!
 
Nu har man precis kommit hem från stugan! Snart drar man med bästisen till Haparanda över helgen och gå på candy world! ^^ Ingen ikea där emot är där så ofta... ska fota lite så ni får se hur vi har de där uppe! ;) bilderna kommer dock efter helgen har ingen dator där. Håll tummarna för att jag hittar en fin present på Jala (inte Jula) till en speciell person. Annars blir de väl lite omogna hjortron och ett kort... *suck* Kanske hittar några älg käkar liggandes nån stans! Nu ska man packa de sista sen bär de av. Får inte glömma min kamera!
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3
 
 
 

tråkiiigt...!

Publicerad 2012-07-25 11:18:40 i Allmänt

Tju allihopa!
 
Idag har man just inget att göra... Vänta tills mamma slutat jobbet sen dra till stugan för att äta middag hos mormor sen åka hem, härligt...-.-' Annars vet man nt va man ska hitta på, ska se om jag kan hitta ngn kompis ute men annars forever alone. Ska äta fruost nu och sen fixa hamsterburarna!
 
Vad gör ni idag? kommentera och berätta!
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3

Drar på stan med bästisarna!

Publicerad 2012-07-24 16:28:57 i Allmänt

Tjola hopp!
 
Idag drar man ut på stan med bästisarna för å träffa en alldeles speciell kiille som var för lat för att köra moppen hem till mig... Så nu drar man med första bästa bussen! ;) tror jag kommer lägga upp lite bilder sen när man kommer hem!! byebye ;)<3
 
 
 
xoxo Simonee <3

Drar på stan med bästisarna!

Publicerad 2012-07-24 16:28:56 i Allmänt

Tjola hopp!
 
Idag drar man ut på stan med bästisarna för å träffa en alldeles speciell kiille som var för lat för att köra moppen hem till mig... Så nu drar man med första bästa bussen! ;) tror jag kommer lägga upp lite bilder sen när man kommer hem!! byebye ;)<3
 
 
 
xoxo Simonee <3

Saknade vän <3

Publicerad 2012-07-21 11:30:05 i Allmänt

Hej hopp! <3
 
Igår var man med en 7kt saknad vänsom man inte träffat sen sommarlovet började. Vi var ute på skolan och käka godis som vi köpte för 90 kr ^^ Random som vi är hade vi på oss solglasögon på kvällen när de var mörkt. Sen har vi spelat lite fotboll och snackat om allt som hänt under sommaren, känner mig ganska duktig som sköt bollen på drickan som var öppen och hällde ut ganska mke på godispåsen :3 Älskar dig gmn ;**<3
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3

Med farföräldrarna! ;)

Publicerad 2012-07-16 19:29:58 i Allmänt

Tja bloggen !
 
Idag har jag och min syrra (Michelle) varit hos farmor och farfar hela dagen medans pappa for till Arvidsjaur för att möta mamma på motorcykeln :P Micha som aldrig vill vara ute och bara vill se på tv tjurade ihop när jag tvingade henne att borsta tänderna och håret och klä på sig och gå ut! Farfar kom och hämtade oss så då var vi ute och spelade Boule i ngn timmma sen har jag fotat ganska mycke så de kommer bilder. Micha är rädd för bromsar och trollsländor så hon kan inte låta bli att flaxa med armarna när en sån kommer i närheten :PSen har hundarna ochså njutit av värmen. Så fort man klagar på att de är kallt blir de så varmt att man nästan inta klarar av att ha kläder på sig. bara bikini som gällde för mig men Micha hade på sig t-shirt och shorts och farmor långbyxor och varm tröja :P Nyss kommit hem från Peter där vi alla har ätit grillad korv med bröd, blev ganska så fövånad när farfar bjussa på öl till mig och gav farmor cola. Nu har jag gått runt på gårdarna och fotat massa olika blommor och andra saker...Har också hittat bilder på när jag var liten, får se och jag lägger upp dom eller inte. Ikväll blir de att basta och hoppa i kärn !:) Nu ska jag gå och spela lite kort med Micha och farmor innan man drar hem!
 
 
 
xoxo Simonee <3
 
 

blandat...

Publicerad 2012-07-13 18:52:51 i Allmänt

Tja tja allihopa!
 
Märkte  nu att de är så sjukt länge sen jag bloggade senast! Har inte haft tid kvar att blogga nåt nu när man är med kompisar hela dagarna under sommaren, om man nu kan kalla det för sommar ens... De bara regnar och regnar och är kallt hela tiden och man bara väntar på ett under som gör att allt blir varmt igen! Jag har gjort klart mina shorts nu men inte har man ngn användning för dom nu när de bara är kallt hela tiden... känns som att de kommer bli en kall vinter i år...några nyheter? själv har jag många! kan börja med att mina bästa kompis  flyttar till Sthlm imorgn av alla ställen, men ta md mig!! Kommer sakna henne jätte mycke och känns som att vi inte hunnit göra allt på våran "lilla" lista över sommaren än...bara bita ihop och hälsa på där nere i fjollträsk så många gånger som möjligt då! ;) Sen har man varit på ridläger i 5 dagar med syrran och skaffat många nya kompisar, 2 benta och 4 benta! Längtar tills ridlektionerna börjar igen. För ngn vecka sen kom min lilla ekorre hem från en låååång resa på alla möjliga ställen :) då blev man glad! Sen för ngn dag sen så träffade jag mitt ex på stan helt misshandlad! Rätt åt honom tänkte jag först eftersom han varit otrogen men sen ångrade jag mig och hjälpte honom hem, så snäll är jag! ;) hmm.. ngt mer nytt... Jo, har skrivit klart min låt och melodin och spelat den på stan med några kompisar! Var me orkestern inne i stan och spelade några låtar som vi tränat på sen julas och haft en stor parad eller va de nu heter...Nu längtar man lite smått tills orkestern börja om igen så man får träffa alla kompisar, längtar till och ed tills skolan börjar! knäppt, jag vet men saknar alla på skolan och så... Och ju fortare skolan börjar desto fortare kommer nästa sommarlov då man kanske ska kolla på en liten egen polle o ha i stallet! ;) lite små nöjd!(:  Sen har jag också fått reda på att min kompis häst har dött, typ kolik (stavning?) eller nåt sånt.. de var synd. jaja, sånt händer! Nu ska man till stugan över helgen sen hinna träffa en saknad vän innan man drar till Sthlm!
 
Btw någon som ska på Justin Biebers konsert 2013!? Själv ska man inte gå men kommentera gärna och berätta !!
 
 
 
xoxo Simonee <3

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela