simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

franskaa

Publicerad 2012-09-19 11:15:51 i Allmänt

Tja tja bloggen!:)
 
Nu sitter man i skolcaféterian med bästisar den blir de att gå upp till franskan med Elinaa ^^ Amanda drar till tyskan och Cesse till spanskan. Nu är de bara 14 dagar kvar tills jag åker till frankrike :D sen blir de att åka i april med familjen och då kanske Elina ska få föja med! Sen drar jag och hon till St. Raphael och bor i en värdfamilj några veckor! Längtar as mycket. Nu ska vi gå upp till franskan och plugga med världens sämta lärare..EVER!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela