simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

saknad...

Publicerad 2012-10-21 17:18:25 i Allmänt

Tja tja bloggen
 
Tänkte göra ett litet snabbt inlägg.Har varit med patrik hela helgen och nu har man varit och lämnat honom på flygplatsen. Känns as tomt utan honom... Ett tomt svart hål de är han som jag saknar.. Menmen.. Bara å rycka upp sig! Ska nämligen tävla nu om en timme eller så så måste fokusera. Helgen har varit helt jävla awesome annars!! :D Bortsett från att syrran betett sig som ett fån utan hjärna (som ho aldrig gjort tidigare)
 
Hörde nyss från en kompis att ngn har kommenterat ett inlägg på hennes blogg och skrivit elaka saker... Vi hade bråkat lite så hon hade skrivit de på sin blogg... En av mina kompisar har sagt att de är jag som skrivit de ovh nu är alla mina bästa vänner några som jag inte vet om jag ska behålla kontakten med eller strunta i och bara försöka gå vidare... Jaja orkar inte blogga mer nu ska göra i ordning min gullee polle nu och vinne hela jävla skiten och sen gå hem och sova!!!!
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee

Kommentarer

Postat av: Patrik <3

Publicerad 2012-10-21 21:13:51

saknar dig också <3

Svar: <3
Simone

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela