simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

hos farmor!

Publicerad 2012-08-26 11:57:02 i Allmänt

tja tja bloggen! :)


I fredags var man med killen innan han for på typ tävling hela helgen..
aja... hmmm... i helgen har de inte hänt så mke, har varit i stugan och jobbat lite men annars chillat.. Nu är man hos farmor och ska snart hem :) syrran sitter och spelar på min mobil och skriker trolollo när on dör.. dampar lite påå de... nu ska man ut ovh plocka blåbär med farfar!
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela