simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

pluggtime...

Publicerad 2012-10-05 21:52:18 i Allmänt

Tja tja bloggen! :)
 
 
Idag har man gjort bort sig rejält... Vi var på en resturang och skulle hälsa på kocken så råkade jag nästan kyssa honom på munnen.. Man ska kyssa varandra på vänster kind först sen på höger och jag gjorde tvärt om...x) Blir nog inte att gå till den resturangen nå mer! Annars har de inte hänt så mke... Har varit och badat och gått runt på gamla stan i jakt efter presenter! Hittade en jätte fin sak! :) Nu sitter man och pluggar franska sen blir de nog sova nu när de är min tur att stiga upp tiagre och gå och handla frukost...
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela