simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

orkester'!

Publicerad 2012-09-05 22:04:28 i Allmänt

Tja tja bloggen!
 
 
Fortfarande sjuk men gick ändå på orkestern för att de var första gången och jag ville inte missa de.. Blir väl skola imorgn då men är inte säker.. iaf så gick de sådär på orkestern..fick nya låtar och hade svårt att spela med ont i halsen..I helgen blir de väl pojkvännen om inte föräldrarna tvingar upp en till stugan. får see hur de blir men annars får jag väl stanna på skolan tills dom farit :p har även fått skolfotot för iår och jag ska inte köpa något.. men bild kommer iaf! nu ska man satsa på läxa sen sova!
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3
 
 

skolfotot...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela