simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

ny blogg!

Publicerad 2012-10-19 11:07:01 i Allmänt

Tja tja bloggen! :)
 
 
Sitter nu med Amanda och Elina på svenskan och ska plugga till ett prov på tisdag!
Tagga kvällen som fan!  Ni minns patrik som jag lagt upp lite smickrande bilder på? ;) Han ska kommma upp över helgen! :D
Ikväll ska vi ut med några kompisar och sen blire chilla. Helgen är planerad men han får inte veta något än. Därför kan jag inte skriva nåt eftersom han är min lilla stalker och skulle då få reda på vad vi ska göra. Ni som redan vet vad som händer i helgen kan väl vara så söta och inte kommentera de! Tack...

Jag har ju varit i Frankrike och jag lovade ju att bilder skulle komma men min system kamera har hängt sig.. Så får se om de går när den kommer tillbaka från Elgalten där vi köpte den! De skulle gå att laga den utan att alla bilder försvinner så jag håller tummarna!
Jag och Elina gjorde ju en blogg tillsammans på devote så ni kan ju följa den också är ni gulliga! sotabestisfestisar.devote.se
 
Nu kom jag på en sak... De har kommit lite sårande kommentarer om de jag skriver och bilderna jag lägger ut. Om ni inte gillar de jag skriver behöver ni inte följa min blogg och vem har sagt att ni måste kolla på bilderna? Om ni inte gillar dom kan ni lika gärna knipa igen och fortsätta bläddra..
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela