simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

krusbääär! :D

Publicerad 2012-09-01 13:14:49 i Allmänt

Tja tja bloggen! :)
 
Inatt har man sovit hos Amanda och ikväll blir de nog att sova hos sjuklingen Elina! Nu ska man snart hem och plocka krusbär men mamma och syrran sen göra saft ^^ Hittade en gömd mapp på min dator med massa bilder på mig och mina kompisar från mellanstadiet...kanske lägger upp några senare. får se...:/ Har varit på stan med mamma och köpt ett nytt grimset med grimma och grimskaft och spö+ nya stigbyglar och ryktset! Nästa vecka far man nog och köper ny mobil :D min är bara liiiiite sönder... jaja nu tutar mamma utanför dörren! bye...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <3
 









 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela