simoneeengmaaan.blo.gg

Hej jag heter Simone ochjag bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder! Hope you enjoy ! =)

ingen rubriiiik 123

Publicerad 2012-09-09 11:36:21 i Allmänt

Tja tja bloggen! :)
 
 
Igår var man med pojkvännen! grymt kul och saknar honom enormt!  Idag blir de att åka och sjunga på en konsert med bästisarna och sen kommer väl familjen hem från stugan.. annars har inte så mycket hänt... ligger efter i skolan pga sjukdom så får plugga extra mycket.. jaja ska käka frukost nu sen duscha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Simonee <33

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-09 11:52:54

Du vet att du inte är cool, såg dej på stan och tro fan inte att du är cool, den som äger allt osv för det är fan äckligt att se att du tycker du är cool.. Menar inget illa med dehär.. men du ska inte tro du är cool

Svar: och du är ? hur vet du att jag tycker jag är cool? jag är bara mig själv och mer kan ingen begära
Simone

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone

Hej jag heter Simone och bor i den lilla staden Luleå i norrbotten! Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på vardagarna och lägga upp lite olika bilder :) ! Hope you enjoy ! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela